Világ

A Telegraph törli a kritikus Kate Middleton oszlopot

A Telegraph egyik forrása tagadta a BuzzFeed News-nak, hogy a darabot a palota nyomására húzták volna, de az újság nem volt hajlandó kommentálni a lemezt.

Feladva 2021. június 18-án 15: 34-kor ET

Folyamatos vizsgálat közepette, hogy a A brit sajtó a királyi család különböző tagjait ismerteti, a Telegraph újság törölte a kritikus oszlop Catherine-ről, a cambridge-i hercegnőről csütörtökön órákkal azután, hogy felkerült a weboldalra.

A “Ritka lépés a Cambridge-i hercegnőnek?” Címet viselő történet kritizálta Kate-t, hogy társszerzője lett egy nemrégiben op-ed a korai gyermekkori oktatásról az amerikai first lady Jill Biden-nel, aki tanár és oktatási doktori fokozattal rendelkezik.

“Bármilyen fontos is az oka, fennáll annak a veszélye, hogy ugyanabba a csapdába esik, mint a Sussex-ek; azt kockáztatta, hogy túl szorosan illeszkedik egy ülő politikai párthoz” – írta Joanna Rossiter író. “Lehetetlen elképzelni, hogy Kate ilyen cikket írjon, mint például Melania Trump. Ilyen döntése a Bidens hallgatólagos jóváhagyása.”

Rossiter nem először vet fel aggodalmat egy esetleges elfogultságot tanúsító királyi hercegnő miatt. 2019-ben a oszlop azért, hogy a Telegraph kritizálja Meghant, a Sussex hercegnőjét, “minden felébresztetlen zavartalan támogatásáért”, és “olyan szorosan igazodjon a politikai baloldal ikonjaihoz”. Ez a történet online marad.

A Kate oszlop volt széles körben kritizálták által királyi figyelők. Amikor észlelték annak törlését, a Twitteren megkezdődtek a találgatások, hogy ezt a palota kérésére tették.

A palota húzta? A The Telegraph gyorsan törölt egy enyhén kritikus véleményt a cambridge-i hercegnőről ma – csak néhány órával a megjelenése után. A cikk azt állította, hogy Kate kompromittálta „szigorú politikai semlegességét” azzal, hogy közös cikket írt a CNN-nek Dr Jill Biden-nel.


Twitter: @ scobie

“Tehát igazságtalan kritika [Kate’s] Jill Biden-tel társszerzős darabot húzzák meg, de rengeteg hazugság / rasszista / bigott támadás a #MeghanMarkle ellen soha nem húzódik meg? “- kérdezte Dr. Shola Mos-Shogbamimu aktivista, szerző és ügyvéd. vírusos tweet az oszlop törléséről. “Úgy gondolom, hogy ez a kritika a cambridge-i hercegnő iránt teljesen szar, de a kettős mérce / képmutatás mély. Látunk.”

A BuzzFeed News a Telegraphhoz és a Rossiterhez fordult, hogy tisztázza, miért szedték le a darabot és helyreállítják-e. Rossiter nem válaszolt az ismételt észrevételekre; a Telegraph szóvivője nem volt hajlandó kommentálni a rekordot.

A Kensington-palota szóvivője szintén nem volt hajlandó kommentálni a nyilvántartást, de a Telegraph egyik forrása szerint a palota nem kereste meg őket, és minden lehetséges felvetés “nevetséges” volt.

A Telegraph hivatalos fiókjának tweetje, amely összekapcsolja a törölt történetet ( oszlop URL-jét most átirányítások a weboldal híroldalára) törölték a BuzzFeed News érdeklődését követően.

A törlés órákkal azelőtt történt, hogy Kate elindította eddigi legambiciózusabb projekt: a korai gyermekkor tanulmányozásának és az érdekképviseletnek szentelt központ a gyermekek és a szülők támogatása érdekében az élet korai éveiben.

Ma büszke vagyok arra, hogy elindítottam a Királyi Alapítvány Koragyermekkori Központját – használjuk ki ezt az aranyos lehetőséget egy boldogabb, mentálisan egészséges és táplálóbb társadalom létrehozására. https://t.co/KKE6QfX99c


Twitter: @KensingtonRoyal

A Telegraph az Egyesült Királyságban arról beszél, hogy jobboldali hírforrás. Ez volt az is forrás annak a széles körben beszámolt történetnek, hogy Meghan Kate-et sírásra késztette a Harry herceggel tartott esküvője előtti nézeteltérés során – amelyet Meghan cáfolt márciusi interjújában Oprah Winfrey-vel.

Abban interjú, Harry azt állította, hogy “láthatatlan szerződés van a zárt ajtók mögött” a palota és az Egyesült Királyság hírtelepei között

“Ha családtagként hajlandó borozni, vacsorázni és teljes hozzáférést biztosít ezekhez az újságírókhoz, akkor jobb sajtóhoz juthat” – mondta, hozzátéve, hogy “az intézmény fennmarad” a Palota és a Brit média.

Májusban Harry is állítólagos hogy azok a történetek, amelyek szerint Meghan a királyi család dolgozó tagjaként zaklatója volt munkatársainak, “a cég és a média együttes erőfeszítései voltak, hogy elkenődjék”.

A Telegraph darabot a megjelenés óta nem állították helyre online.